ساخت قاب عکس اوریگامی

دست‌سازه-قاب‌عکس-اریگامی-کالای صنعتی

ساخت قاب عکس اوریگامی

کافی است نگاهی به اطراف‌تان بیاندازید، اشیاء و وسایل بسیاری را خواهید دید که جزئی از ضروریات زندگی روزمره شما محسوب می‌شوند. وسایلی که هرکدام طی یک فرآیند مشخص در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها ساخته شده و در زمره کالاهای صنعتی به‌شمار می‌آیند. اما در این میان هم هستند وسایل و کالاهایی که تماما با دست ساخته و تولید شده‌اند. وسایلی که قدر و قیمت‌شان را به دلیل دست‌سازه بودن‌شان کسب کرده‌اند. هنر و احساسی که از طبع ظرافت‌پرداز هنرمندان سرچشمه می‌گیرد و در کالبد این اجسام جاری می‌شوند، دست‌سازه‌ها را بیشتر به یک اثری هنری مانند می‌کنند تا محصولی صرفا برای رفع نیاز مصرف کنندگان. شاید همین احساس موجود در دست‌سازه‌هاست که بسیاری را بر آن می‌دارد تا هر آنچه که نیاز دارند را خود دست بکار ساختن‌اش شوند. چنانچه مجموعه صنایع دستی نیز که امروزه بیشتر از حد معمول نقشی تزئینی را در زندگی‌مان ایفا می‌کنند، در گذشته جزئی از ابزار و ادوات زندگی روزمره محسوب می‌شده‌اند.

بی‌تردید شما هم که علاقه زیادی به صنایع‌دستی و دست‌سازه‌ها دارید، با این موضوع موافق هستید که می‌شود و بهتر است برخی از اشیاء مورد نیازمان را خود با دستانمان بسازیم. از این طریق علاوه بر صرفه جستن در زمینه اقتصادی، چیزی از قوه خلاقیت‌مان را هم می‌شود در کالبد شیی کاربردی جسمیت ببخشیم.

پس بار دیگر برای شمایی که علاقمند به ساخت دست‌سازه‌هایی از جنس نیازها و علائق‌تان هستید، ویدیویی آموزشی را تدارک دیده‌ایم که در آن می‌توانید با روش ساخت یک قاب عکس اوریگامی زیبا آشنا شوید. تارنمای “آکرومارکت” آرزو دارد با ارائه چنین ویدیوهایی، هر آنچه که در توان دارد، حتی به قدر ذره‌ای، چیزی بر زیبایی اطراف شما و آرامش روحی‌تان بیافزاید.

دست‌سازه-اریگامی-قاب‌عکس-دکوراسیون-کالاهای صنعتی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم