ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی

ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی- کاردستی-پس‌انداز-آینده‌نگری-قلک‌های سفالی-سکه

ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی

یکی از خاطره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انگیزترین عناصری که در دوران کودکی و نوجوانی همه بچه‌های جهان در همه کشورها و فرهنگ‌ها جزو دنیای شخصی و کودکانه آنهاست، قلک‌ها هستند. وسیله‌ای که قرار است از همان سنین ابتدایی، فرهنگ پس‌انداز را در ضمیر کودکان و نوجوانان، نهادینه کند. قلک‌ها علاوه بر اینکه قرار بود وسیله‌ای باشند برای اندوختن یک ثروت کودکانه، به یک بازیچه عجیب و فانتزی نیز بدل شده بودند. البته گاه همین وسیله کوچک با تمام محدودیتی که داشت، به مرور زمان ثروتی را در خود می‌اندوخت که در سخت‌ترین شرایط به اندازه یک معجزه کارگر می‌افتاد. به مرور زمان و رشد و توسعه سیستم بانکداری و تشویق خانواده‌ها برای پس‌انداز مبلغی به عنوان پشتوانه آینده فرزندان‌شان، نقش قلک‌ها نیز به مرور زمان به حاشیه رانده و بیش از پیش کمرنگ شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که داشتن قلک با تمام نقشی که بانک‌ها و سامانه‌های بانکداری در زندگی نوین امروزی دارند، می‌تواند در ساختن یک فرهنگ آینده‌نگر در میان کودکان و نوجوانان، نقش به سزایی داشته باشد. از اینرو در پست آموزشی امروز در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت در نظر داریم با بارگذاری یک ویدیوی آموزشی، طریقه ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی را آموزش دهیم.

اگر از همراهان همیشگی ما در بخش آموزشی سایت هستید، با نمونه‌های فراوانی از پست‌های آموزشی برخورده‌اید که در آنها شیوه ساخت وسایلی را با مقوا کارتن، آموزش می‌دهند. حال در نظر داریم یک بار دیگر در بخش آموزشی سایت شیوه ساخت یک وسیله دیگر با استفاده از مقوا کارتن را ارائه کنیم. شما با تماشای ویدیویی که در این صفحه بارگذاری کرده‌ایم با طریقه ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی آشنا خواهید شد.

شما نیز با تماشای این ویدیو و آموختن طریقه ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی، نه تنها موجب پس‌‍انداز مقدار متنابهی پول برای فرزندان‌تان خواهید شد، فرهنگ زیبای دوراندیشی و آینده‌نگری را به آنها آموزش خواهید داد.
ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی-کاردستی-پس‌انداز-آینده‌نگری-قلک‌های سفالی-سکه
وسایل مورد نیاز برای ساخت قلک سکه‌خوار مقوایی به شرح زیر می‌باشد:
1- مقوا کارتن در قطعات و اندازه‌هایی که در ویدیو نمایش داده می‌شود.
2- چسب مایع

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.