ساخت فیجت اسپینر (3)

ساخت فیجت اسپینر (3)

پیش از این درباره فیجت‌ها، بویژه فیجت اسپینر در دو پست مجزا صحبت و در باب کارایی و ویژگی این نوع از ابزار مواردی را عنوان کردیم. این نوع از وسایل که این روزها از استقبال بی‌نظیری هم در میان طرفداران فیجت‌ها برخوردار هستند، روزبه روز از تنوع بیشتری بهره‌مند می‌شوند.

اما این نکته را هم درباره فیجت‌ها، خصوصا اسپینرها باید یادآوری کنیم که این‌گونه از ابزار قیمت نسبتا بالایی را هم در بازار به خود اختصاص داده‌اند. قیمتی که خیلی‌ها را از خرید فیجت‌ها منصرف می‌کنند. اما در مواردی هم این قیمت نسبتا بالا بگونه‌ای دیگر تاثیرگذار شده و علاقمندان اسپینرها را به فکری دیگر برای داشتن‌شان می‌اندازد. طراحی و ساخت یک فیجت اسپینر ویژه و منحصربفرد که از قرار، ارزان نیز هست.

اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربران تارنمای “آکرومارکت” هستید که پست‎‎‌های آموزشی ما را بصورت مرتب دنبال می‌کنند، حتما دو پست آموزشی را که پیش از این در سایت لحاظ شده است را مشاهده کرده‌اید. پست‌های آموزشی که روش ساخت دوگونه اسپینر زیبا و خلاقانه را آموزش می‌دهد. در پست‌های گذشته برای ساخت اسپینرها می‌بایست بعضی از مواد لازم را بصورت آماده تهیه می‌کردید. اما در پست آموزشی امروز، می‌بایست خودتان با دست‌های خود اقدام به تولید بدنه اسپینر کنید. با تماشای ویدیوی بارگذاری شده به راحتی و سادگی کار پی‌خواهید برد.

فیجت-اسپینر-توتم-انرژی-آرامش

 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.