ساخت صندوق رمزی

صندوق-آموزش-ساخت-رمزی

ساخت صندوق رمزی

ساخت صندوق رمزی

امنیت برای ما انسان‌های شهرنشین واژه‌ای است برخوزدار از جایگاه و اهمیتی ویژه. همه ما انسان‌های امروزی، آسایش و آرامش را در زندگی‌مان همراه با امنیت به میزان حداکثری‌اش خواهان و خواستاریم. اما می‌بایست توجه داشته باشیم امنیت تنها برای ما انسان‌های امروزی نیست که مهم و ضروری جلوه می‌کند. انسان‌ها از ابتدای پیدایش تمدن‌ها به دنبال امنیت بوده‌اند. شاید بتنوان گفت یکی از علل اصلی پدیدآمدن شهرها و تمدن‌ها، برخورداری از نعمات امنیت به میزان حداکثری آن بوده است. با ساخته شدن شهرها و ظهور تمدن‌های بشری، انسان به ناچار ذیل مفاهیمی همچون قانون و زندگی مسالمت‌آمیز قرار می‌گرفت. از اینرو قانون می‌توانست امنیت را برای تابعین سرزمین خود تامین کند. اما بسیار پیش می‌آید که برای فراهم کردن امنیت خود، علاوه بر قانون ابزار و ادواتی دیگر را تهیه نماییم، تا با خیالی آسوده به زندگی روزمره‌مان بپردازیم.

به عنوان مثال تعریف و تشکیل ارتش برای دفاع از سرزمین از جمله این ابزار به منظور تامین امنیت است. اما بحث اصلی در این مطلب، امنیت ثروت و دارایی ما انسان‌هاست. تاریخ را که مرور می‌کنیم به قصه‌هایی برمی‌خوریم که از تلاش و راه‌کارهای پیشینیان‌مان برای حفاظت از ثروت‌شان روایت می‌کنند. تاریخی که پیوندی ناگسستنی با صندوق‌ها و صندوق‌چه‌ها دارد. صندوق‌چه‌ها از دیرباز و در تمامی فرهنگ‌ها، نماد و نشانه‌ای برای حفظ ثروت و چیزهای باارزش هستند. چه بسیار صندوق‌هایی که از پس هزاره‌ها و صده‌ها از دل خاک بیرون کشیده شده‌اند و ثروت و گنجی قارونی را به کاشف خویش هدیه کرده‌اند. اساسا ما انسان‌ها از صندوق‌ها بیشتر برای حفظ چیزهای باارزش در درازمدت استفاده می‌کنیم.

اما صندوق‌ها و صندوق‌چه‌های امروزی با نمونه‌ها و بدیل‌های خود در گذشته، بسیار متفاوت و دیگرگون هستند. حالا دیگر از آن صندوق‌های چوبی که تمام امنیت‌شان در یک فقل فلزی ساده خلاصه می‌شد خبری نیست. صندوقچه‌هایی که علاوه بر حفظ دارایی‌های صاحب خود، حجم عظیمی از خاطرات را نیز در خود نهان داشتند. حالا دیگر این روزها نه از آن سبکی چوب صندوق‌ها خبری هست نه از آن سادگی فقل‌های‌شان. صندوق‌های امروزی تخت نام پرطمطراق گاوصندوق، گویی امنیت را در سطح واژه و کلام نیز تامین می‌کنند. صندوق‌های رمزی که این روزها وظیفه تامین امنیت ثروت و دارایی‌مان را بر عهده گرفته‌اند، در مدل‌های و اندازه‌های بسیار متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند. اما در نهایت یکی از مهم‌ترین چیزهایی که برای یک صندوق رمزدار خوب و ایمن مهم و اساسی به شمار می‌آید، دشواری یافتن رمز آن برای افراد غریبه و بیگانه است. به همین دلیل امروزه گاهی با صندوق‌هایی مواجه می‌شویم که واردکردن رمز و گشودن در آن حتی برای صاحب صندوق نیز، مشکل است.

 صندوق-آموزش-ساخت-رمزی

اساسا سیستم رمز در صندوق‌های رمزدار، بسیار جذاب و کنجکاوی برانگیز است. اما از آنجا که نمی‌شود در غول‌پیکر و محکم گاوصندوق‌ها را گشود و سیستم رمزشان را واکاوی نمود، طراحی و ساخت ماکت یک صندوق رمزدار، می‌تواند تا حد زیادی این کنجکاوی را برطرف نمود. به همین دلیل در پست آموزشی امروز تارنمای آکرومارکت ویدیویی را در نظر گرفته‌ایم که در آن ساخت یک صندوق مجهز به یک سامانه رمزی پیشرفته و متفاوت را آموزش می‌دهد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم