ساخت صفحه تیراندازی

آموزش ساخت صفحه تیراندازی - اسباب بازی 2

ساخت صفحه تیراندازی

ساخت صفحه تیراندازی

همه ما حتی برای یک بار هم که شده سری به شهر بازی زده‌ایم و ساعات و لحظات دلپذیر و خاطره‌انگیزی را تجربه کرده‌ایم. لذتی که بی‌تردید بواسطه وجود انواع و اقسام وسایل بازی در این مکان به دست می‌آید. وسایلی همچون ترن هوایی که هیجان را برای بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترها به حدی می‌رساند که ترس و هیجان‌ تومان لذتی وصف‌ناپذیر را در خون آنها جاری می‌نماید. اما همه اسباب‌بازی‌های موجود در شهربازی همگی در این سطح نیستند. چرا که بسیاری ما دوست داریم فارغ از این سطح از هیجان، بگونه‌ای دیگر خودمان را سرگرم کرده و تفریح کنیم.

 

نمونه‌ای از اسباب‌بازی‌های موجود در شهربازی صفحه‌های تیراندازی هستند. صفحه‌هایی که به موازات علاقه شدید ما به تیراندازی طراحی و ساخته شده‌اند. این دست از اسباب‌بازی‌ها بگونه‌ای طراحی شده‌اند که تمرکز و توانایی ما در تیراندازی و نشانه گرفتن را به خوبی به چالش می‌کشند. اگر شما هم جزو بچه‌های دهه شصت باشید با بازی معروف شلیک به مرغابی‌های برکه آشنا هستید. بازی دل‌انگیز و نوستالژیکی که برای همه ما بچه‌های آن نسل به یک خاطره جمعی تبدیل شده است.

آموزش ساخت صفحه تیراندازی - اسباب بازی 2

حال در ادامه آموزش‌های تارنمای آکرومارکت، در نظر داریم یک بار دیگر ویدیویی را در بخش آموزشی سایت بارگذاری کنیم که در آن شیوه ساخت یک صفحه تیراندازی را آموزش می‌دهد. کلیت این صفحه هرجند با پیچیدگی‌های خاص خود همراه باشد، مراحل طراحی و ساخت اجزای آن به تفصیل شرح و آموزش داده می‌شود. از اینرو با خاطری آسوده و تحریک قوه خلاقه خود، مقداری مقوا کارتن را به همراه دیگر وسایل مورد نیاز آماده کرده و شروع به ساختن این اسباب‌بازی هیجان‌انگیز نمایید.

 


 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.