ساخت روبات WALL-E

چگونه روبات بسازیم-انسان‌واره-روباتWALL-E-انیمیشنWALL-E-اسباب‌بازی

ساخت روبات WALL-E

آیا شما هم جزو آن دسته هستید که انیمیشن WALL-E را تماشا کرده‌اند؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، بی‌تردید شخصیت اصلی این فیلم را از خاطر نبرده‌اید. یک روبات بسیار بانمک و دوست‌داشتنی. روباتی که آنقدر زیبا و کامل شخصیت‌پردازی شده‌است که کمتر کسی به آن بعنوان یک ماشین نگاه می‌کند. WALL-E از چنان احساسی برخوردار است که نگاه تماشاگر را تا به انتها بصورت کاملا همذات‌پندارانه با خود همراه می‌سازد. روباتی کوچک و تنها (تنها موجود همراه او بر روی زمین، یک سوسک است) که سعی دارد زمین را از نابودی کامل نجات دهد.

اگر شما نیز این فیلم انیمیشنی زیبا را تماشا کرده باشید، بی‌شک در دل خود آرزو کرده‌اید که یک روبات بامزه و دوست‌داشتنی مثل WALL-E را در کنار خود داشته باشید. ساختن یک ماشین انسان‌واره، بدون نقشه و امکانات و همچنین دانش مربوط به علم روباتیک، کار چندان ساده‌ای نیست. اما اگر علاقه به روبات‌ها را در کنار پشتکارتان قرار دهید، می‌توانید در ساختن یک نمونه‌ از آنها موفق شوید.
پیش از این در تارنمای “اکرومارکت” با روش ساخت چند نمونه روبات آشنا شده‌اید. امروز نیز در ادامه مجموعه آموزش‌های طراحی و ساخت روبات‌ها، قصد داریم شیوه ساخت یک روبات را آموزش دهیم. آموزشی که شما را صاحب یک روبات بامزه بنام WALL-E می‌کند.
پی‌نوشت: توجه داشته باشید که مهم‌ترین وسیله‌ای که در ساخت این روبات بکار گرفته می‌شود، دو عدد “آرمیچر گیربکس‌دار” است.

چگونه روبات بسازیم-انسان‌واره-روباتWALL-E-انیمیشنWALL-E-اسباب‌بازی

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • amir پاسخ

    سلام اگه قابلیت دانلود کردن فیلم رو هم داشت عالی بود

    مرداد 21, 1399 در 11:49 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.