ساخت دستگاه سمباده زن

آموزش - ساخت - کاردستی - دست سازه - سمباده زن - پولیش زن.

ساخت دستگاه سمباده زن

در ساخت و تولید هر وسیله جدا از مکانیزم و کارکرد آن وسیله ، شکل ظاهری و تمیز بودن آن از همیت ویژه ای برخوردار است زیرا در نگاه اول شکل ظاهری آن به چشم میخورد .

وسیله ای که شما ساخته اید هر چقدر خوب کارکند و کاربردی باشد نگاه خریدار در وهله ی اول به شکل ظاهری آن خواهد بود اکثر خریداران به شکل ظاهری وسایل خود اهمیت زیادی قائل هستند و ترجیح میدهند جدای کاربرد و امکاناتی که وسیله ی موردنظر دارد از شکل و قیافه ی خوبی نیز برخوردر باشد .

به عنوان مثال امروزه ماشین های تولید شده توسط شرکت های ماشین سازی طوری طراحی می شوند که به لجاظ ظاهری مورد پسند مشتری قرار گیرند حتی این قانون در رابطه با قطعات داخلی آن نیز صادق است وقتی مشتری درب موتور ( کاپوت ) را باز میکند باید به لحاظ ظاهری از قطعات چیده شده کنار هم به لحاظ بصری لذت ببرد.

با توجه به موارد یاد شده  سمباده کاری پولیش کاری و رنگ زدنِ محصول تولیدی و همچنین بتونه کردن خلل و فرج های کار و با سلیقه عمل کردن در زیبا تر کردن محصول از اهمیت بسیار بالایی در موردپسند واقع شدن محصول دارد زیرا سازنده و تولید کننده و نهایت باید محصول خود را در بازار به فروش برسانند.

در همین رابطه در این پست به ساخت یک دستگاه سمباده زن خواهیم پرداخت که کار کان سمباده زدن و صاف و صیقلی کردن  روی کار می باشد .

آموزش - ساخت - کاردستی - دست سازه - سمباده زن - پولیش زن.

این دستگاه سمباده زن همانطور که در ویدئوی آموزشی خواهید دید با ساده ترین قطعات مانند فن کامپیوتر قابل ساختن است و شیوه ی کار چنین است که پیچ های نصب شده روی پره های فن باعث ایجاد لرزش و لنگی در فن شده و دستگاه را میلرزاند از این لرزش می توان در سمباده کردن سطوح مختلف بهره جست .

در ادامه آموزش ساخت این دستگاه سمباده زن را خواهید دید.

 

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • زیزی گولو پاسخ

    طرحی احمقانه است .پس از مدتی کار به علت لنگی وعدم بالانس پروانه های فن بوش فن گشاد شده و دستگاه از کار می افتد .واقعا این خارجی ها چقدر با هوشند ؟؟؟؟؟!!!!!!!

    فروردین 20, 1397 در 11:39 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.