ساخت دستگاه بخار سرد

دستگاه بخار سرد

ساخت دستگاه بخار سرد

آموزش ساخت دستگاه بخار سرد بهمراه ویدیوی آموزشی : یکی از وسایلی که برای تامین رطوبت خانه در نقاط گرم و خشک بسیار کاربردی و مفید می‌باشد ، دستگاه‌های بخار آب می‌باشد که نه تنها باعث تنظیم رطوبت فضا بلکه از جهت پزشکی نیز در مواقع سرماخوردگی نیز بسیار مفید می‌باشند .
علاوه بر این‌ها امروزه از این دستگاه در صنایعی نظیر جوجه‌کشی نیز استفاده می‌نمایند . امروزه به منظور تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی استفاده از ظرف آب و پمپ آب و پد سلولزی از بخار ساز های التراسونیک و بخار ساز های اتومایزر نیز استفاده می‌شود.

بطور کلی رطوبت در کنار چرخش ، دما ، تهویه چهارمین پارامتر مهم در دستگاه‌های جوجه کشی می‌باشد . وجود رطوبت برای حیات جنین در دوران جوجه کشی (دوره‌ی ستر و دوره‌ی هچر ) بسیار ضروری است. در طی دوره‌ی جوجه کشی تخم ها بر اثر گرمای محیط ، بخش زیادی از رطوبت خود را از دست می‌دهند، اگر این رطوبت از دست رفته توسط ماشین جوجه کشی جبران نشود، تخم‌ها به سرعت آب خود را از دست می‌دهند و جنین داخل تخم، در آستانه ی مرگ قرار می‌گیرد.

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک دستگاه بخار سرد را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه بخار سرد :

ماژول بخار سرد ( بخار ساز ) ، ظرف پلاستیکی ، فن 12 ولت ، لوله پلیکا

آموزش پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت ربات زمین شوی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم