ساخت دستگاه اتوماتیک فروش نوشیدنی

قلک - نوشیدنی - ماشین فروش اتوماتیک نوشیدنی- آموزش ساخت - ساخت قلک - کاردستی

ساخت دستگاه اتوماتیک فروش نوشیدنی

یکی از ضروری ترین درس هایی که می بایست به کودکان و نوجوانان‌مان بیاموزیم، فرهنگ پس‌انداز است. در همه جای جهان و در همه فرهنگ‌ها، والدین تلاش‌شان را می‌کنند تا به فرزندان خود دوراندیشی را آموزش دهند. نمونه عینی چنین دغدغه‌ای هم وسیله‌ای است که در همه کشورها و در میان همه فرهنگ‌ها یافت می‌شود. قلک‌ها به اندازه تمام خاطراتی که از دوران کودکی در ذهن همه ما انباشته شده‌اند، قدمت دارند. این قلک‌های ارزشمند همیشه و در همه جا، اولین و آخرین وسیله‌ای بوده‌اند ه در وقت تنگدستی و نیاز به کمک ما آمده‌اند. با شکستن هر کدام از آنها و نمایان شدن محتویات‌شان، برق امید و شادی در چشمان ما درخشیده است.
اما آیا این روزها هم قلک‌ها کاربرد و کارایی سابق خود را دارا هستند؟ آیا هنوز هم پدرها و مادرها، فرزندان‌شان را با اندوختن ثروتی به اندازه قلک‌های‌شان ترغیب و تشویق می‌کنند؟ متاسفانه این روزها دیگر کمتر شاهد قلک‌ها در میان اسباب و دارایی‌های کودکان و نوجوانان هستیم. گویی که عنصری بنام دوراندیشی در نسل امروز به یک گمشده بدل شده است.

قلک - نوشیدنی - ماشین فروش اتوماتیک نوشیدنی- آموزش ساخت - ساخت قلک - کاردستی

تارنمای “آکرومارکت” به دلیل اهمیتی که فرهنگ پس‌اندازکردن در میان ما ایرانیان از قدیم‌الایام به خود اختصاص داده است، تلاش می‌کند با آموزش ساخت وسیله‌ای شگفت‌انگیز، کودکان و نوجوانان را به روش دیگری با پس‌انداز کردن پول آشنا کرده و فرهنگ آن را در بین نسل‌های آینده نهادینه کند. در این ویدیو، شما با روش ساخت یک ماشین آشنا می‌شوید که در ازای پرداخت یک سکه به شما یک نوشیدنی می‌دهد. لازم به ذکر است، با ساخت این ماشین مقوایی، می‌توانید همه پول‌هایی را که در ازای نوشیدنی‌ها پرداخته‌اید، پس‌انداز کنید.

 


 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (7)

  • مهشیدومهشاد پاسخ

    وسایل مورد نیازش چیه؟

    مرداد 15, 1397 در 1:59 ب.ظ
  • Ahmad پاسخ

    ببخشید من چند تا سوال داشتم

    دی 14, 1397 در 9:31 ب.ظ
  • Ahmad پاسخ

    ببخشید من چند تا سوال داشتم

    دی 14, 1397 در 9:32 ب.ظ
  • شادى پاسخ

    واقعا زیبا بود

    فروردین 31, 1398 در 3:29 ب.ظ
    • امیر حسام وفایی پاسخ

      اره فقط زیاد مقوا نیاز است من کارهایش را دنبال مکنم و خیلی زیبا است

      دی 6, 1398 در 12:05 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.