ساخت حلقه ( انگشتر ) از شلوار جین !!!

حلقه از جنس جین بسازید و بفروشید

ساخت حلقه ( انگشتر ) از شلوار جین !!!

یک حلقه ( انگشتر ) از شلوار جین بسازید و بفروشید

شاید یکی از عمومی‌ترین ایده‌هایی که در شرایط خاصی همچون تنگنای اقتصادی به ذهن بسیاری از ما خطور می‌کند، طراحی و ساخت وسیله‌ای برای فروش است. حال اگر ساخت این دست از وسایل و محصولات هزینه زیادی برای شما به بار نیاورد، بهترین موقعیت برای کسب درآمد فراهم شده است. تنها کافی است مواد اولیه را از وسایل بلااستفاده در اطراف‌تان تهیه کرده، سپس یک طرح زیبا و کاربردی را طراحی نموده و در نهایت بسازید و بفروشید.

اگر شما هم جزو کاربران همیشگی تارنمای آکرومارکت بوده باشید، بی‌تردید با انبوهی از ویدیوهایی که به شما در ساخت ابزار و ادوات کاربردی با استفاده از مواد اولیه موجود در اطراف‌تان کمک می‌کند، مواجه شده‌اید. در ادامه همین روند، برای پست آموزشی امروز ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که به شما طریقه ساخت یک حلقه زیبا را با بهره‌گیری از یک تکه پارچه جین به دردنخور آموزش می‌دهد. تنها کافی است یک تکه کوچک از شلوار جین کهنه و فرسوده‌تان جدا کرده و با استفاده از روشی که در ویودیو می‌بینید، یک حلقه زیبا و کاملا متفاوت را بسازید و بفروشید. برای پول در آوردن و کسب درآمد، حتما لازم نیست که دست به کارهای بزرگ بزنید. شما می‌توانید با همین راه‌های ساده برای خودتان، منبع درآمد قابل توجهی دست و پا نمایید.

حلقه از جنس جین بسازید و بفروشید

لوازم مورد احتیاج :

شلوار جین یا پارچه جین – رزین یا چسب اپوکسی – در اسپری – دستگاه تراش یا دریل – سمباده

توجه داشته باشید اگر بجای ماشین تراش از دریل استفاده میکنید ابتدا باید داخل کاررا با گردبر خالی کرده سپس خلقه را به وسیله ی یک چوب روی سه نظام مهار کرده و سپس اثدام به سمباده کاری و رو تراشی کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.