ساخت جرثقیل (کرین) اسباب بازی کنترلی

جرثقیل-کرین-وینچ-آموزش

ساخت جرثقیل (کرین) اسباب بازی کنترلی

ساخت جرثقیل (کرین) اسباب بازی کنترلی


طراحی و ساختن یک کاردستی، نمونه آشکار یک فعالیت خلاقانه است که می تواند ارتباط خوبی را بین ذهن خلاق ما و جهان ایده ها برقرار کند. به عبارت ساده تر ساختن یک کاردستی تمرین خوبی برای پرورش ذهن ماست.

از اینرو در مدارس بسیاری از کشورها ساختن کاردستی یک واحد درسی کاربردی برای دانش آموزان محسوب می شود. در کشور ما نیز چنین فضایی برای دانش آموزان فرآهم شده است. بچه ها می توانند با ساختن وسایل مورد نظرشان حس کنجکاوی خود را به بالندگی برسانند.
در این میان تنوع کارها و وسایل ساخته شده نکته جالب و شگفت انگیز ماجرا محسوب می شود. از این طریق می توان با جهان ایده آل ها و میزان جاه طلبی بچه ها و دانش آموزان آشنا شد. ایده آل هایی که انعکاس دهنده علائق آنها نیز محسوب می شوند.
گاهی طراح و سازنده با در نظر گرفتن یک طرح ساده تر و ساخت آن در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه ای مطلوب می رسند. اما مواردی هم هستند که جاه طلب تر عمل کرده و یک طرح نسبتا عظیم با ساختاری پیجیده تر را برای ساخت انتخاب می کنند.
اگر شما هم خود را جزو دسته دوم احساس می کنید، یک نمونه بسیار خوب برای به چالش کشیدن توانایی های تان در ساخت یک سازه به نسبت بزرگ و پیچیده، ساختن جرثقیل (کرین ) با استفاده از ابزار و وسایل در دسترس است.
در بسیاری از مواردی که در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت به عنوان پست آموزشی قرار داده شده است، کاردستی های بسیاری وجود دارند که مواد اصلی سازنده آنها، مقواکارتن است. چیزی که در اطراف ما به وفور یافت می شود.

پس اگر شما هم از علاقه مندان به پیشنهاد امروز ما برای ساختن یک دستگاه جرثقیل (کرین)هستید، کافی است به مقداری که لازم است مقواکارتن تهیه کرده و شروع به ساخت پایه و بدنه اصلی جرثقیل کنید. موارد دیگری که در این کار به کارتان می آید در ویدیو نمایش داده می شوند.
بی تردید با ساختن این کاردستی می توانید حجم عظیمی از جاه طلبی های خود را به عرصه برسانید. یک جرثقیل (کرین) زیبا که علاوه بر زیبایی، با حرکت های دلفریب اش چشمان بسیاری را به تحسین از شما وادار می کند.

لوازم مهم مورد احتیاج جهت ساخت این جرثقیل عبارتست از
1- آرمیچر گیربوکس دار قابل تهیه از فروشگاه سایت
2-آرمیچر 9 ولت گرد قابل تهیه از فروشگاه سایت
3-مقوا
4-چوب
5-سیم

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (5)

  • داوود حسینی پاسخ

    با سلام من میخواستم بونم که قیمت کارتن ماکت(مقوا)چنده؟باتشکر……..

    اسفند 14, 1397 در 4:11 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز
      از کارتن های حمل مواد غذایی یا کارتن های تلویزیون و یخچال و… بشرطی که تمیز و تا نخورده و سالم باشند استفاده کنید نیازی نیست بخرید

      اسفند 14, 1397 در 6:47 ب.ظ
  • halimirzaei پاسخ

    میشه قیمت وسایل هاتون را پایین ببرید من میخوام بسازمش ولی به وسایل هاش نیاز دارم(درضمن بدون رضایت روحانی کم کنید.برای خنده).

    فروردین 10, 1398 در 3:57 ب.ظ
  • Rezaei.iron پاسخ

    خیلی زیبا و جالب هستش.حتما اگر وسایلش رو گیر بیارم اون رو می سازم.

    فروردین 17, 1398 در 2:16 ب.ظ
  • امین پاسخ

    عالی بجور ایناهم ?چیز دیگه ی هست ??

    شهریور 9, 1399 در 7:19 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم