ساخت جامدادی ایستاده

ساخت جامدادی ایستاده-نوشت‌افزار-لوازم‌التحریر-مقوایی-میز تحریر-ساخت کاردستی-مدیریت هزینه‌ها

ساخت جامدادی ایستاده

همه ما آدم‌ها با خصائص و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری‌مان شناخته می‌شویم. در اصل شخصیت کلی ما را مجموعه صفاتی که ما به آنها متصف هستیم تشکیل می‌دهند. صفاتی مثل: ادب، مهربانی، متانت و بسیاری دیگر که در صورت منتسب بودن به آنها، شخصیتی دوست‌داشتنی و قابل احترام را از ما به دیگران نشان می‌دهند. اما هر کدام از این واژه‌ها به عنوان یک صفت نیک و نیکو، بدیل متضادی هم دارند که اگر بخشی از رفتار و منش ما محسوب شوند، می‌بایست به سرعت راهکاری برای اصلاح رفتارمان بیاندیشیم. صفت‌هایی همچون بدقولی، بداخلاقی، تنبلی و نمونه‌هایی دیگر. اما در این میان صفتی وجود دارد که در صورت برخورداری از آن نه تنها هر کدام از ما که متصف به آن هستیم آرامش‌مان را از دست می‌دهیم که حتی موجب آزار و اذیت اطرافیان‌مان نیز می‌شویم. اگر زندگی‌نامه مشاهیر و انسان‌های بزرگ و موفق را مطالعه کنید، بی‌تردید در کنار اراده و تلاش برجسته آنها، منظم بودن مهم‌ترین رویکردی است که آنها برای رسیدن به هدف در زندگی‌شان در پیش گرفته‌اند. بله. نظم و ترتیب در زندگی ما انسان‌های عصر حاضر نه تنها موجب پیشرفت‌مان در شلوغی و سرگشتگی روزمرگی‌ها می‌شود، که باعث لذت بردن از انجام کارهای‌مان نیز می‌شود. حال در این میان علاوه بر شیوه و روش ما در زندگی، وجود برخی ابزار و آلات نیز برای منظم بودن ضروری می‌نمایند. از اینرو برای بهره‌بردن از مجموعه‌ای از این وسایل، ما ساخت جامدادی ایستاده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سال تحصیلی جدید که آغاز می‌شود و دانش‌آموزان بر سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، بازار خرید و فروش لوازم‌التحریر نیز داغ می‌شود. بازاری که با بازگشایی مدارس، مبالغ هنگفتی از جانب خریداران وفروشندگان نوشت‌افزار ردوبدل می‌شود. درست به دلیل همین قیمت نسبتا بالای لوازم‌التحریر است که بسیاری از خانواده‌ها را به فکر راه‌هایی دیگر برای تهیه ابزار و ادوات مورد نیاز تحصیل فرزندان‌شان می‌اندازد. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌حل‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ساخت برخی از این وسایل در خانه و به دست والدین است. راهکاری مثل ساخت جامدادی ایستاده.

در هفته‌های گذشته به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، نمونه‌هایی از پست‌های آموزشی را بارگذاری کردیم که در آنها شیوه طراحی و ساخت مجموعه‌ای متنوع از نوشت‌افزار را آموزش می‌داد. حال در ادامه این روند، پست آموزشی امروز را نیز به ساخت جامدادی ایستاده مناسب برای میز تحریر اختصاص داده‌ایم. یک جامدادی زیبا و متفاوت که از پخش شدن خودکارها و مدادهای فرندان دانش‌آموزتان بر روی میز و کف اطاق جلوگیری می‌کند.  

ساخت جامدادی ایستاده-نوشت‌افزار-لوازم‌التحریر-مقوایی-میز تحریر-ساخت کاردستی-مدیریت هزینه‌ها

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.