ساخت ترازو با چوب بستنی

ساخت ترازو با چوب بستنی

ترازوها از اساسی‌ترین وسایل موجود در جهان امروز هستند. جهانی که با قطعیت می‌توان گفت که همه چیز را در آن اندازه می‌گیرند. البته که این وسیله جزو مواردی است که در گذشته‌های نسبتا طول و دراز ساخته شده اما به مروز زمان، مانند دیگر ابزار موجود در دست بشر دگرگون شده و متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی تکامل یافته است. اگر کمی بیاندیشیم به این نتیجه خواهیم رسید که این وسیله بسیار بیشتر از یک دستگاه اندازه‌گیری به کار بشر آمده است. چرا که بگونه‌ای قطعیت و اعتماد را فراهم می‌کند. تصور کنید بدون این وسیله چه اتفاقی می‌افتاد؟ بی‌وجود ترازوها و اندازه‌گیری دقیق آنها، هیچ خریدی با اعتماد و آرامش‌خاطر انجام نمی‌گرفت. به همین دلیل، ساخت ترازو با چوب بستنی، می‌تواند به عنوان یک کاردستی بسیار لذت‌بخش و تجربه‌ای حیرت‌انگیز، شناخته شود.

ترازوهای امروزی با نمونه‌های قدیمی‌شان، تفاوت‌های عجیبی دارند. گراکه علاوه بر دیجیتالی شدن ترازوهای کنونی، نمونه‌هایی از این دستگاه سنجش وزن در اندزاه‌های بسیار بزرگ و غول‌آسا ساخته می‌شوند. ترازوهایی که با آنها می‌شود حتی تریلرهای عظیم‌الجثه را نیز اندازه گرفت. در مقابل ترازوهایی نیز طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توان وزن اجسام بسیار کوچک را نیز سنجش کرد. از اینرو وجود چنین وسیله‌ ضروری برای هر خانه‌ای لازم به نظر می‌آید. چرا که گاه نیاز است شما حتی برای آشپزی کردن و یا شیرینی‌پزی مواد مورد نیاز را اندازه گرفت. به همین دلیل در پست آموزشی امروز در نظر داریم ساخت ترازو با چوب بستنی را آموزش دهیم.

در پست‌های گذشته، نمونه‌هایی از دست‌سازه‌ها قرار داده شده‌اند که در آنها شیوه ساخت وسایلی را با استفاده از چوب بستنی آموزش می‌دهند. از آنجا که بکار بردن مواد بازیافتی همچون چوب بستنی ضروری به نظر می‌آید، تصمیم گرفتیم بک بار دیگر روش ساخت وسیله‌ای را با استفاده از چوب بستنی‌ها در قالب ویدیویی آموزش دهیم. پس این شما و این هم ساخت ترازو با چوب بستنی.

ساخت ترازو با چوب بستنی-وسیله سنجش- باسکول-کاردستی-جوب بستنی-بازیافت-حفظ جنگل‌ها

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • فاطمه پاسخ

    بسیار جالب بود

    آذر 1, 1401 در 8:21 ق.ظ
  • فاطمه پاسخ

    تکه های کوچک سبز چیه که در ترازو بکار برده شده

    آذر 1, 1401 در 8:22 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم