ساخت بازی تیله‌های فولادی

ساخت بازی تیله‌های فولادی-مقوایی-سرگرمی-اسباب‌بازی-بازیچه-بازی‌های قدیمی-بازی‌های سالم

ساخت بازی تیله‌های فولادی

این روزها با فراگیرشدن بازی‌های کامپیوتری و همچنین مقبولیت فضای مجازی در میان توده جوانان و نوجوانان، سرگرم شدن و فراهم کردن شرایطی که مانع کسالت و بی‌حوصله‌گی شود، شاید چندان کار سخت و دشواری به نظر نیاید. حالا دیگر در دست همه افراد جامعه از خرد و کلان و پیر و جوان، دست‌کم یک دستگاه گوشی همراه هوشمند مشاهده می‌شود. با وجود این گوشی‌های هوشمند، در هر حالتی و در هر مکان و موقعیتی می‌توان خود را سرگرم کرد. در این میان هستند کسانی هم که زمان کافی برای پرداختن به همه این امور را ندارند. چنین وضعیتی که نتیجه ناگزیر رشد و توسعه فناوری‌های ارتباطی است، فارغ از خوب یا بد بودن‌اش، موجب فراموش کردن بسیاری از چیزهایی شده است که مربوط به گذشته سراسر لذت و خاطره همه ما انسان‌هاست. در این میان آنچه که بیشتر از همه در سایه فراگیری تکنولوژی‌های نو قرار گرفته است، بازی‌هایی‌است که در گذشته با کلی شوق و خلاقیت طراحی کرده و انجام می‌دادیم. بازی‌هایی که پای ثابت بسیاری از آنها تیله‌هایی بودند که درخشندگی و چشم‌نوازی‌شان هنوز در خاطرات‌مان باقی مانده است. تیله‌هایی که هنوز هم می‌توان با غلتید‌شان خاطرات خوش کودکی را زنده کرد. البته با ساخت بازی تیله‌های فولادی، با استفاده از صفحه‌های کارتن مقوایی.

حالا دیگر همه می‌دانیم که این روزها سرگرم کردن بچه‌ها با چه هزینه‌های هنگفتی روبروست. چرا که اگر شما قصد برآورده کردن خواست فرزندتان را داشته باشید، تنها با خرید یک دستگاه گوشی هوشمند و یا تبلت می‌توانید در این کار موفق شوید. خریدی که علاوه بر هزینه نسبتا بالای‌اش با تبعات تربیتی خاص و ویژه‌ای نیز مواجه است. اما باید بدانید که این آخرین راه‌حل و تنها گزینه شما نیست. چرا که کافی است از قوه خلاقه و توان سازندگی‌تان برای ساخت یک اسباب‌بازی سرگرمی‌ساز و کاملا ایمن و سالم کمک بگیرید. شما با ساخت بازی تیله‌های فولادی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های‌تان، یک اسباب‌بازی متفاوت را به بچه‌های خانواده و یا حتی خودتان هدیه می‌کنید.

پیش از این نیز در پست‌های ویدیویی که در بخش آموزشی تارنمای “اکرومارکت” بارگذاری کرده‌ایم، شیوه ساخت بازی‌هایی همچون صفحه بازی Teeter و صفحه بازی پین‌بال را آموزش داده‌ایم. حال در ادامه این آموزش‌های دل‌انگیز، شیوه ساخت بازی تیله‌های فولادی را آموزش می‌دهیم.  

 ساخت بازی تیله‌های فولادی-مقوایی-سرگرمی-اسباب‌بازی-بازیچه-بازی‌های قدیمی-بازی‌های سالم

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم