ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده

ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده

همه ما انسان‌ها از کودکی علاقه بسیاری به پرواز در خود احساس می‌کنیم. گویی که پرواز کردن همچون پرندگان تیزپرواز و اوج گرفتن بر پهنه آسمان، از ابتدای خلقت و آفرینش ما در ذات و نهادمان نهفته است. شاید همین شور و علاقه به پرواز و سیر و سیاحت در دل آسمان بود که انگیزه‌های اولیه برای ساخت وسیله‌ای به هدف پرواز کردن را پدید آورد. اگر چه در این میان و در مسیر ساخت یک آسمان‌پیما، شکست‌های زیادی نصیب انسان شد اما در نهایت این انگیزه و اراده انسان بود که آسمان را شکافت و آدمی را بر فراز ابرها به حرکت درآورد. حالا دیگر آسمان با تمام وسعت و گستردگی‌اش، جولانگاه پرنده‌های آهنین برساخته به دست انسان‌هاست. اما در این میان با آرزوهای کودکانه چه می‌توان کرد؟ با نگاه‌هایی که در حسرت پرواز، سرها را فراز می‌کنند و رویا می‌بافند. تنها با ساخت و پرداخت اسباب‌بازی و بازیچه‌های بچه‌گانه است که می‌توان آتش رویاها و آرزوهای کودکانه را قدری آرامش بخشید. از اینرو از صدها سال پیش اسباب‌بازی‌های بسیاری ساخته شده‌اند تا آرزوهای بال‌دار را اوج ببخشند. هواپیماهایی که در دستان کودکان به پرواز در‌می‌آمدند. اما حالا با پیشرفت فن‌آوری، اسباب‌بازی‌هایی ساخته می‌شوند که با داشتن موتوری متناسب با جثه خود، بی‌یاری هیچ دستی پرواز می‌کنند. در این میان بازیچه‌هایی هم هستند که تنها شباهت‌شان به هواپیما، پروانه‌ای است که قادر به بالارفتن هستند. برای آشنایی بیشتر با این وسیله، شما را به ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده توصیه می‎‌کنیم.

در سال‌های کودکی و نوجوانی بسیاری از ما بچه‌های نسل‌ دهه‌های 70 و 80 اسباب‌بازی‌هایی وجود داشت متشکل از یک پروانه پرنده. پروانه‌ای که با وارد کردن مقداری انرژی به آن از پایه خود جدا شده و اوج می‌گرفت. این وسیله از چنان هیجانی برخوردار بود که با هر پروازی، گویی رویاهای کودکانه ما را پروبال می‌داد. حال پس از سال‌ها قصد داریم با آموزش ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده، یاد و خاطره آن سال‌ها را زنده کنیم.

پیش از این در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت شیوه ساخت ماکت هواپیماهای کنترلی را در قالب ویدیو به شما آموزش داده‌ایم. حال در پست آموزشی امروز قصد داریم به شما شیوه طراحی و ساخت نوعی اسباب‌بازی را آموزش دهیم که با وارد کردن نیروی دستی، پرواز می‎‌کند. ما به شما ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده را پیشنهاد می‌کنیم.

ساخت اسباب‌بازی پروانه پرنده-هواپیما- هواپیما کنترلی-هواپیما کشی-کاردستی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.