ساخت اره دیسکی کشویی

ساخت اره دیسکی کشویی

ساخت اره دیسکی کشویی

آموزش ساخت اره دیسکی کشویی بهمراه ویدیوی آموزشی : یکی از پر کاربردترین ابزارهای برش زنی اره دیسکی می‌باشد و در آموزش امروز سعی بر این داریم تا به شما یک ایده‌ی جذاب جهت ساخت یک اره دیسکی کاربردی را دهیم . این مدل اره دیسکی یک اره ثابت رومیزی می‌باشد که علاقه‌مندان زیادی در صنایع مختلف دارد و در بیشتر کارگاه‌های نجاری صنعتی و حتی کارگاه‌های خانگی هم از آن برای برش چوب استفاده می‌کنند .

همانطور که در عنوان آموزش کلمه‌ی کشویی را در ادامه‌ی اره دیسکی نام بردیم به این دلیل است که ساختار موتور و تیغه اره دارای ترکیبی کشویی می‌باشد که بر روی یک بازوی متحرکت حرکت می‌کند و می‌تواند قطعات کار با طول بلند را هم برش دهد ، اگرچه قابلیت استفاده برای قطعات کوچک را نیز دارد. شما می‌توانید با تماشای ویدیوی آموزشی امروز آکرومارکت و گرفتن ایده از نحوه‌ی ساخت این دستگاه کاربردی یک ایده‌ی جذاب برای ساخت کاردستی کاربردی خود داشته باشید .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت اره دیسکی کشویی در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز این آموزش ( در قسمت پایین وسایل مورد نیاز عنوان شده است ) نسبت به ساخت این آموزش اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت اره دیسکی کشویی :

تخته چوبی ، موتور 775 ، براکت 775 ، تیغ اره الماسه چوب بر ، شفت راهنما ، نگهدارنده شفت ، ریل کشو ، بوش فلزی ، ست کامل تبدیل آرمیچر و دریل به فرز و اره دیسکی

آموزش مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت اره آتشی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • امیر پاسخ

    سلام
    لطفا لینک ویدیوی اصلی در یوتیوپ را هم قرار دهید
    تشکر

    بهمن 6, 1401 در 11:30 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.