ربات زمین شوی 2

ربات زمین شوی

ربات زمین شوی 2

یکی از تصورات معمول ما در مورد دانش‌آموزان نوجوان ژاپنی علاقه و استعداد آنها در حوزه طراحی و ساختن ربات‌ و ماشین‌های انسان‌نماست. همین علاقه به فعالیت در این زمینه است که موجب شهرت کشور ژاپن به عنوان یکی از کشورهای پیشگام در زمینه طراحی و ساخت ربات شده است.
دانش‌آموزان ژاپنی از همان ابتدای تحصیلات‌شان به تمرین‌های کاربردی و خلاقانه برای تجلی جهانی در دست ربات‌ها و ماشین‌ها می‌پردازند. رویایی که تا حدود ریادی توانسته‌اند آن را به واقعیتی کاملا عینی و ملموس تبدیل کنند.
با مشاهده فیلم‌های مستندی که به هدف معرفی کشور ژاپن ساخته می‌شوند به این دیدگاه می‌رسیم که اگرچه این کشور از نیروی کار بسیار فعال و پرتلاشی برخوردار است آما بسیاری از حوزه‌هاای عملیاتی با کمک نیروی خستگی‌ناپذیر ربات‌ها ادراه می‌شوند.

با در نظر داشتن چنین دیدگاهی است که طی سالیان اخیر بسیاری از مدارس و مراکز آموزشی در کشور ما با گنجاندن واحدهای درسی در رابطه با طراحی و ساخت ربات‌ها، دانش‌آموزان را به فعالیت در این حوزه تشویق می‌کنند.
اگرچه بسیاری از کارشناسان و جامعه‌شناسان، حرکت به سوی ماشینی شدن جهان را روندی کاملا نگران‌گننده و به مقدار زیادی هولناک می‌دانند، اما می‌توان جنبه‌های مثبت و امیدوارکننده‌ای را هم، ورای چنین حقیقتی مشاهده نمود.
یکی از جنبه‌های مثبت این اتفاق از نگاه بسیاری، انجام گرفتن بسیاری از امور پیش پاافتاده روزمره توسط ربات‌هاست. در این صورت ما انسان‌ها با رها شدن از بند چنین کارهایی می‌توانیم با فراغ بال به دیگر کارهای‌مان بپردازیم.

ربات زمین شوی


یکی از کاربردی‌ترین ربات‌هایی که می‌تواند به کمک انسان‌ها برای انجام کارهای روزانه‌شان بیاید، ربات زمین شوی است. ماشینی که به دلیل کاربرد منحصربفردش، به تعداد فراوانی در سطح صنعتی ساخته و تولید شده است.

در این رابطه بخوانید:
ساخت ربات عنکبوت کلیک کنید
ساخت بازوی ربات هیدرولیکی کلیک کنید
ساخت ربات نقاش کلیک کنید


حال با در نظر گرفتن تمامی موارد بیان شده، تارنمای آکرومارکت در نظر دارد برای دومین بار شیوه ساخت یک دستگاه ربات زمین‌شوی را با ظاهر و ساختاری متفاوت برای شما مخاطبان همیشکی‌اش آموزش دهد.


از آنجا که همچون روال گذشته، تارنمای آکرومارکت تلاش می‌کند ساخت وسایلی را آموزش دهد که نیازمند ابزاری کاملا در دسترس باشد، این بار نیر آموزشی در نظر گرفته شده است که برای پرداختن به آن شما به ساده‌ترین وسایل و ابزار نیاز دارید. پس به سرعت با تماشای ویدیوی بارگذاری شده دست به کار ساخت ربات خود شوید.

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • علی پاسخ

    سلام میشه وسایل مورد نیاز را هم اضافه کنید

    دی 12, 1399 در 10:40 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم