تخته گوشت آشپزخانه

این پست آموزشی که در ادامه آموزش‌های تارنمای "آکرومارکت" است در تلاش هستیم به شما شیوه ساخت و پرداخت یک تخته گوشت چوبی زیبا را آموزش دهیم.

تخته گوشت آشپزخانه

ساخت تخته گوشت آشپزخانه
وسایل آشپزخانه از مهمترین وسایل مورد نیاز زندگی روزمره است. وسایلی که در طی یک روز کمینه دوبار مورد استفاده‌مان قرار می‌گیرند. بعضی از این وسایل، ابزار و ادوات برقی هستند که توسط شرکت‌ها و برندهای بزرگ و معتبر ساخته و تولید می‌شوند. اما بسیاری دیگر از این وسایل، مواردی هستند که اگرچه از پیچیدگی خاصی برخوردار نیستند اما نیاز به آنها در طول آشپزی به شدت احساس می‌شود.
اگر نگاهی به ابزار و ادوات موجود در آشپزخانه‌تان بیندازید و یا پیش از این چندباری آشپزی کرده باشید، دست کم یکبار چشم‌تان به تخته گوشت خورده و با کاربرد آن آشنا شده‌اید. پیش از این تخته گوشت‌هایی که در آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، همگی از جنس چوب بودند. اما به مرور و فراگیرشدن ابزار و ادوات پلاستیکی، تخته گوشت‌ها هم در کنار دیگر وسایل آشپزخانه‌ها، پلاستیکی شدند. تخته‌هایی در رنگ‌ها و شکل‌های متنوع و متفاوت.

تخته-گوشت-آموزش-نجاری-چوب-شطرنجی

اما احساسی که در کارکردن با ابزار و وسایل چوبی وچود دارد در ادوات فلزی و پلاستیکی نیست. از همین رو در این پست آموزشی که در ادامه آموزش‌های تارنمای “آکرومارکت” است در تلاش هستیم به شما شیوه ساخت و پرداخت یک تخته گوشت چوبی زیبا را آموزش دهیم. جالب اینکه در طراحی و ساخت این وسیله از طرح و الگویی استفاده شده است که بواسطه خطای چشم، جلوه‌ای خاص به خود می‌گیرد. جلوه‌ای که می‌تواند بر جذابیت‌های آشپزی بیافزاید.

 


 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.