آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال بهمراه ویدیوی آموزشی : بدون هیچ تردیدی وسیله‌ای پرکاربرد همانند یخچال را می‌توان یکی از موثر ترین اختراعات بشری در زندگی انسان‌های معاصر نامید . از دیرباز نگهداری طولانی مدت مواد غذایی آرزوی دیرین بشر بوده است و در این مسیر از روش های متعددی نظیر نمک سود کردن، خشک کردن، دفن کردن و … بهره برده تا اینکه دکتر جان کوری نخستین یخچال برقی جهان را اختراع کرد که تاکنون میلیون‌ها دستگاه از این محصول در جهان تولید و عرضه شده است .

بطور کلی در توضیح یخچال می‌توان اینطور عنوان نمود که ، دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک عایق حرارتی و مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون تشکیل شده است . این وسیله‌ی کاربردی در سایزها و طرح‌های متنوع با در نظر گرفتن نیاز کاربر طراحی و تولید می‌شوند . موضوع آموزش امروز ما نیز ساخت یک باکس خنک کننده جهت خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی جات و … می‌باشد . شما می‌توانید با مشاهده این ویدیوی آموزشی و ایده گرفتن از نحوه ساخت آن و همچنین بکارگیری ایده‌های ناب خود اقدام به ساخت این وسیله‌ی کاربدی نمایید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت یخچال

المان خنک کننده ، فن ، هیتسینک ، لوله پی وی سی ، کلید خاموش و روشن

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک یخچال کوچک را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت یخچال کوچک کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • هدایت پاسخ

    عالی بود.

    خرداد 25, 1401 در 3:42 ب.ظ
  • روح الله علوی مطلق پاسخ

    سلام من از این یخچال می‌خوام موجود دارید براین خرید یک عدد

    تیر 3, 1401 در 3:27 ب.ظ
  • احمد رضا ایروانی فرد پاسخ

    سلام الیکم در ساخت یخچال عایق بندی دقت شود و ابن کلمه یعنی عایق بندی تحلیل شود تا مشکلی .،ان شاعلاه نباشد ان شاعلاه همه با ساخت کالاهای داخل و خارج شاد باشید خدا پناهتان باشد

    اسفند 25, 1401 در 9:18 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم