آموزش ساخت تردمیل

وسایل مورد نیاز برای ساخت تردمیل جوبی

آموزش ساخت تردمیل

آموزش ساخت تردمیل چوبی بهمراه ویدیوی آموزشی : بطور کلی همه ما بر اساس گفته و توصیه‌ی کارشناسان و پزشکان از محاسن و فواید پیاده‌روی و دویدن آگاه هستیم. پرداختن به این ورزش‌های مفید و ساده بهترین راه برای گرم کردن بدن قبل از انجام حرکات ورزشی دیگر مانند ایروبیک، بدن‌سازی، ورزش‌های گروهی و غیره می‌باشد .

با وجود آنکه روز به روز وسایل جدیدی وارد بازار محصولات ورزشی خانگی می‌شود اما در میان همه‌ آنها تردمیل از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و بیشترین سهم فروش در بازار را دارد. اما چرا تردمیل ؟ جواب آن بسیار ساده است زیرا تردمیل یکی از بهترین تجهیزات برای فعالیت درست قلب و اندام‌های بدن است و امکان پیاده‌روی در هر آب و هوا و زمانی را برای ما فراهم می‌‌کند .

امروزه تردمیل در همه جا، از جمله منازل شخصی ، بیمارستان‌ها، مطب پزشکان و فیزیوتراپیست‌ها، مراکز درمانی، اماکن ورزشی، سالن‌های ورزشی نیروهای نظامی، آتشنشانی، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و … به کار برده می‌شود.

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک تردمیل چوبی را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت تردمیل جوبی

چوب ، بلبرینگ ، لوله پلیکا ، پیچ و مهره ، لاستیک نواری

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت میز برش کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • محمدرضا محمدی پاسخ

    سلام
    پرسشی دارم چرا بیشتر فروشگاه نتی برا خرید اینهمه مشکل ایجاد میکنن
    ده تا تست کنکور بدیم راحتر از خرید اینتر نتی هست کد. رمز. ایمیل .مرد یا زن.سنتان. ده بار بعد از ثبت نام میگه رمزتون اشتفاه رمز حروف بزرگه.بابا ول کنین یک دونه هات اند می‌خوام بعد از بیست هفت سال با کامپیوتر سر کار دارم
    حالا بایددوشب وقت بزارم برا یه خرید
    بنده یک بار می‌خوام خرید کنم
    مشتری فرار ندین

    بهمن 14, 1400 در 7:19 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام دوست عزیز
      معذرت میخوایم اگر اذیت شدید ولی فروشگاه ما اجباری برای ثبت نام هنگام خرید نداره – کد پستی و ایمیل هم اسم شرکت و… هم جز گزینه های اجباری نیست – در عین باقی فیلد ها برای ارسال کالا ضروری هست

      بهمن 14, 1400 در 12:51 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم