آموزش تکنیک‌های آبرنگ

دست‌سازه-طراحی-آبرنگ-نقاشی-زیباسازی

آموزش تکنیک‌های آبرنگ

نقاشی کشیدن، یکی از مهمترین سرگرمی‌ها و فعالیت‌هایی است که در دوران کودکی و نوجوانی، نقطه مشترکی محسوب می‌شود. شاید بشود گفت که تقریبا همه ما در طول زندگی‌مان چندین‌بار دست به قلم برده و نقشی را بر روی کاغذ و یا گاهی اوقات بر روی دیوار ثبت کرده‌ایم. نقش‌هایی که در عین سادگی و ابتدایی بودن‌شان، بخش مهمی از خاطرات کودکی ما را شکل می‌دهند.

نقاشی با آبرنگ در میان همه سبک‌ها و شیوه‌های نقاشی، یکی از لذت‌بخش‌ترین روش‌هاست. سبک نقاشی با آبرنگ گاهی اوقات با چنان مهارت و تسلطی توسط نقش‌پردازان چیره‌دست این حوزه تجربه می‌شود که نهایتا چشم‌نوازترین و زیباترین طرح‌ها و نقش‌ها را به دیدگان علاقمندان جادوی رنگ و آب و صنایع دستی هدیه می‌کند.

اما در این میان می‌شود بدون فکرکردن به یک نقاشی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز، با استفاده از آمیزش رنگ و آب، برای حتی یکبار تجربه لذت‌بخش آبرنگ را چشید. البته اگر در این سبک مهارت و تجربه کافی را هم نداشته باشید، محصول نهایی بگونه‌ای خواهد بود که چشمانتان را در میان پیچ و تاب رنگ‌های روی کاغذ مجذوب کند.

شاید شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که در روزگار کودکی و نوجوانی‌تان چند نمونه از ابروباد بعنوان کاردستی‌ مدرسه ساخته باشید. پس اگر شما هم چنین تجربه‌ای داشته‌اید، تماشای ویدیوی زیر را از دست ندهید.

تارنمای “آکرومارکت” در نظر دارد، علاوه بر فراهم کردن امکان آموزش ساخت دست‌سازه‌ها بوسیله بارگذاری ویدیوهای آموزشی، شما را نیز میهمان خاطره‌های‌تان کرده و احساسی نوستالژیک را برای سما فراهم کند.

دست‌سازه-طراحی-آبرنگ-نقاشی-زیباسازی

در این ویدیو شما می‌توانید با چند نمونه از تکنیک‌های مختص آب و رنگ آشنا شده و طرح‌هایی را بیاموزید که شاید در ساخت دست‌سازه‌های‌تان و همچنین زیباکردن آنها به شما کمک کند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.