در سوگ جستجوگران نور

13اردیبهشت-معدن یورت-گرگان-آزادشهر-انفجار-معدنچی-سنگ قیمی-صنایع دستی

در سوگ جستجوگران نور

صدای مرا می‌شنوید؟ با شمایم. صدای مرا می‌شنوید؟ من از عمق زمین، از توبه‌توی تاریکی صداتان می‌کنم. من از دالان‌های شب‌زده، از میهمانی تیشه و سنگ صداتان می‌زنم. آی بالانشینان، ای چشم‌تان روشن به نور آفتاب، ای غزل‌خوانان نور ماهتاب، به زیر پای‌تان سر خم کنید. من مسافر خط‌های موازیم. مسافر قطار تاریکی‌. مرا یاد آورید.

پی‌نوشت: روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ساعت ۱۱:۳۰ صبح، انفجاری در معدن زغال سنگ یورت رخ داد که بر اثر آن ده‌ها کارگر در زیر زمین گرفتار شدند. این معدنچیان در عمق ۱۳۰۰ متری در فضای مملو از گاز مونو اکسید کربن و متان گرفتار شده بودند. در خبرهای تکمیلی که توسط خبرگزاری‌ها انتشار یافت، تعداد کشته‌شدگان این حادثه 35 نفر اعلام شد.

تارنمای “آکرومارکت” نیز به دلیل فعالیت در زمینه صنایع دستی و آگاهی از نقش معدنچیان پرتلاش در حفظ و ارتقاء جایگاه صنایع دستی ایرانی، در نهایت غم و اندوه در سوگ این عزیزان نشسته و از خدواند بزرگ و مهربان، آرامش ابدی را برای آنها خواستار است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم