سه نظام دو طرفه

سه نظام دو طرفه

سه نظام دو طرفه

با استفاده از این سه نظام می توانید یک دریل کوچک بسازید

جنس برنج

بسیار سخت و مقاوم

قابلیت اتصال بر روی شفت آرمیچر

اتصال مته از نمره یک تا سه

دارای 6 سری(کولت) مخصوص اتصال مته

توجه : این محصول فقط شامل سه نظام و کولت‌ها می‌باشد . موتور و مته باید به صورت جداگانه خریداری شوند .

نحوه استفاده از این سه نظام به این صورت است که یک طرف آن به مته های ریز بسته می شود و طرف دیگر آن به موتور های کوچک که قدرت کافی برای سوراخ کردن فیبر یا قطعه مورد نظر را داشته باشد .
محاسن این سه نظام :

این سه نظام دوطرفه است یعنی در هر دو طرف آن کولت های مخصوص قرار می گیرد و لذا بدین ترتیب علاوه براینکه قادر است تمامی رنج مته های ریز از نیم یعنی 0.8 الی 3 میلی متر را بگیرد ، ضمناٌ می تواند به کلیه موتورهایی که محور آن از 2mm تا 3mm باشد متصل گردد .
دقت این سه نظام نسبت به دیگر سه نظام های موجود در بازار بسیار بالاست و قابل قیاس نیست و از کیفیت بالایی از لحاظ عدم لنگی دارد .
مناسب برای تراش ، سوراخکاری و سلاح ربات .

موجودی کالا: ناموجود دسته: , برچسب:

توضیحات

سه نظام دو طرفه

با استفاده از این سه نظام می توانید یک دریل کوچک بسازید

جنس برنج

بسیار سخت و مقاوم

قابلیت اتصال بر روی شفت آرمیچر

اتصال مته از نمره یک تا سه

دارای 6 سری(کولت) مخصوص اتصال مته

این محصول یک سه نظام خیلی کوچک و ظریف است که به کمک آن می‌توانید یک مینی دریل کوچک و ظریف ساخته
و از آن برای انجام کارهای سوراخکاری فیبرهای مدارچاپی و یا هر گونه کارهای هنری و تزیینی ظریف استفاده نمایید .

توجه : این محصول فقط شامل سه نظام دو طرفه و کولت‌ها می‌باشد . موتور و مته باید به صورت جداگانه خریداری شوند .
برای مشاهده آموزش‌های ساخت کاردستی کلیک کنید

7 دیدگاه برای سه نظام دو طرفه

  1. 5 از 5

    حسینی

    سلام.
    این همون سه نظام دوطرفه طلایی، داخل یه جعبه دایره ای شیشه ای نیست با یه برگه داخل جعبه که روش نوشته دارای کلتهای بسیار دقیق ؟
    دقّت این سه نظام بالاتره یا سه نظام مینیاتوری کوچک نمره 4 ؟

    • آکرومارکت

      سلام این مشخصاتی که شما می فرمایید رو محصول ما نداره ولی کاربرد این کولت بسیار ظریفتر از سه نظام مینیاتوریه

  2. 5 از 5

    حسینی

    من از موتور Bühler 1.13.078.007 با شفت 2.5mm استفاده میکنم موتور خوبی هست ولی سه نظام همراهش دقیق نیست و لقی داره بخصوص با مته کمتر از یک میلیمتر میخاستم بدونم شما کلت و سه نظام دقیقی برای این موتور دارید و اگر ندارید حداقل سه نظامی که روی کولت همراه این موتور سوار بشه و دقیق باشه و اگر نیست اصلا برای شفتهای بزرگتر از 2.5mm کلت و سه نظامی که دقیق باشه موجود هست که براش موتور جدید تهیه کنم؟

  3. 5 از 5

    samandorodian23 (خریدار محصول)

    بهترین سه نظام کلتی مینیاتوری است که داشتم بهترین شفت برای آرمیچر 2.5 می‌باشد نکته اش هم اینه که باید سفتش کرد تا بدون لتگی بچرخه

  4. 1 از 5

    علیرضا اردستانی (خریدار محصول)

    افتضاح لنگ میزنه ! ینی با دوتا انبر دست هم سفتش کردم ولی افتضاح لنگ میزنه !! خودم با قطعه فلزی ترمینال برقی یچیزی ساختم دستی بود اما خیلی کم لنگی داشت ! این چی بود واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سنگ فرزتون هم خیلی ضعیف بود و با کمترین فشار 4 قسمت شد !! اینهمه تو حالم گرفته نشده بود از خرید کردن تاحالا …

    • آکرومارکت

      سلام
      پشت تلفن هم عرض کردیم خدمتتون ارسال بفرمایید پس بگیریم ازتون هزینه ارسال هم بهتون عودت میشه شما اولین نفری هستید که این مشکل رو دارید با این سه نظام ضمن اینکه این تولید ما نیست ، از هر فروشگاه دیگه ای هم بخرید همین محصول رو می فرستند خدمتتون .
      در رابطه با سنگ فرز انگشتی این سنگ ها باید تو توضیحات میخوندید فوق العاده شکننده هستند با قرمز درشت نوشته شده ( لینک ) اینها برای کارهای ظریف هست. این چیزی نیست که دست ما باشه اینطوری تولید میشه تو کل دنیا . این هایی که ما میفروشیم ضخامتشون کمی کمتر از 1 میلیمتره مشخصه اگر کمی فشار بیاد میشکنه ، اینها رو توحالت پادساعت گرد باید استفاده کنید پیچ که روش بسته بشه وقتی روشن میشه پیچ باز نمیشه برعکس به اندازه ی کافی محکم میشه ، احتیاجی به سفت کردن پیچ نیست دوست عزیز ، مدل های دیگه هستند که ضخامتشون حدود نیم میلمتر هست که ما نداریم ولی اونها هم مورد مصرف خودشون رو دارند این ایراد محصول نیست این محصول ذاتش همینه تو نمونه های بزرگتر هم همینه” دیسک برش استیل بر ” دقیقا همین جنس ولی بزرگتر هست پیچ مینی سنگ رو یه کمی محکتر از حدش کنید بلافاصله میکشکنه . باید اطلاعات کافی جهت کار با این نمونه سنگ هارو داشته باشید این ایراد ما نیست ، اگر محصولی ایراد داشته باشه ما می پذیریم و پس میگیریم چون دلمون نمیخواد شما ضرر کنید و خاطره ی بدی از خرید از ما داشته باشید .
      ولی مورد اول اگر لنگ هست مشکلی نیست ، عودت بدید ایراد داره محصول پس بفرستید براتون یا تعویض میشه بازهم برای اینکه راضی باشید 3 تا سنگ فرز انگشتی کمی کوچک تر از اون مدلی که خریدید بصورت اشانتیون براتون ارسال میشه ، یا کلا هزینه تون رو برمیگردونیم هرطور دوست داشته باشید ما درخدمت شما هستیم.

  5. 5 از 5

    محمد

    سلام ممنون میشم اگر جواب منو بدین…
    ببخشید این سه نظام به این ارمیچر های 775 که توی فروشگاه موجود میخوره؟؟

    • آکرومارکت

      سلام خیر

  6. 4 از 5

    بهزاد

    سلام خسته نباشید .میشه بفرمایید این دو طرف دقیق برای کدوم شفت ها مناسب هست توضیحات بین دو تا سه میل نوشتین.اگه امکانش باشه دقیق بگین.چون این سه نظام ها هرقدر به قطر شفت نزدیک باشه لقیش کمتره.من واسه شفت های 2.17 و 3.2 میخواستم .امکان سفارش هست؟

    • آکرومارکت

      با سلام و احترام
      درحال حاضر موجود نیست این محصول
      موجود شد حتما مشخصات کولت ها رو مینویسیم

  7. 5 از 5

    حمید میرمعزی

    متأسفانه موجود نیست. اگه داشتید قطعه ایی است که دنبالش بودم. فکرکنم کاربردی و دقیق باشه. بستگی به مهارت و کاربلدی کاربر است البته.


دیدگاه خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم