ساخت چراغ دیواری

چراغ دیواری - آموزش - ساخت دست سازه کاردستی

ساخت چراغ دیواری

خانه و کاشانه برای همه معنایی ویژه دارد. جایی که برای همه ما مامنی است سراسر آرامش و آسودگی خاطر. مکانی که هر قدر هم روز را به سختی و دشواری سپری کرده باشیم با شور و شوقی برخاسته از نیازمان به آرامش خیال و آسودگی تن و روان به سوی سرا و کاشانه‌ی خود روانه می‌شویم. شاید درست به همین دلیل است که همگی نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا از این خانه که به آن علاقه وافر داریم، مکانی زیبا و چشم‌نواز بسازیم. از اینرو هر جا که باشیم، چشم می‌گردانیم تا شاید چیزی چشم‌گیر برای آراستن این خانه به دست آوریم و به قدری بر زیبایی آن بیافزاییم.
مبلمان و اسباب و آلات زینتی از جمله وسایلی است که در هر حالتی خواستاران خود را در اختیار دارند. این روزها دیگر کمتر منزلی را می‌توان یافت که از کمینه‌ی این دست از وسایل بهره‌مند نباشد. گویی که وسایل زینتی و یا مبلمان خانگی که پیش از این جزو وسایل لوکس و در عین حال ثانوی برای خانه‌ها محسوب می‌شد، حالا دیگر جزو ضروریات هر خانه‌ای به شمار می‌آیند. در این بین روشنایی‌ها و تزئینات نورپردازی از اقبال بیشتری در میان عموم مردم برخوردارند. اقبالی که در بسیاری از موارد موجب استفاده بیش از حد نیروی برق و مصرف بی‌رویه می‌گردد. اما فارغ از این مورد، یکی دیگر از موانعی که در استفاده فراگیر از زیورآلات نوری و روشنایی وجود دارد، قیمت نسبتا بالای این ابزار و وسایل است.

چراغ دیواری - آموزش - ساخت دست سازه کاردستی2
اما از آنجا که یکی از محوری‌ترین سیاست‌ها و اهداف تارنمای آکرومارکت، آموزش طراحی و ساخت ابزار و وسایل مورد نیاز مخاطبان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می‌باشد، یک بار دیگر ویدیویی را بارگذاری می‌کنیم که در آن شیوه طراحی و ساخت یک چراغ دیواری زیبا و چشم‌نواز را با دردسترس‌ترین مواد و ابزار را آموزش می‌دهد. پس اگر شما نیز در اندیشه ساختن محیطی دل‌انگیز در فضای داخلی منزل‌تان هستید، با تماشای ویدیوی بارگذاری شده، طریقه ساخت این چراغ دیواری زیبا را فرا گرفته و بسازید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • ایدین پاسخ

    با این همه ابزار به من بدن یچبز خفن درست میکنم شما باید چیزایی رو بزاربد که در هر خونه از لحاظ ابزار پیدا میشه کی تو خونش این همه دستگاه داره اخه ساخت وسایلی رو بزارید که با حداقال امکانات هر خونه و ابزارهای ساده درست میشه نه مثل این ویدیو که به اندازه یک کارخونه تجهزات برای درست کردنش میخواد

    خرداد 17, 1399 در 3:30 ق.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام کاملا درسته اما آموزش هایی هم داریم که با وسایل ساده میشه ساخت

      خرداد 17, 1399 در 3:47 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.