ساخت اره عمودبر

آموزش - ساخت - اره - کاردستی - دست سازه - ساخت اره عمودبر

ساخت اره عمودبر

ساخت اره عمودبر
با مطالعه تاریخ بشر اولیه به این نکته پی می‌بریم که او برای برطرف کردن نیازهای ابتدایی خود، دست به اختراع نمونه‌هایی کاملا ابتدایی از ابزار و وسایل زده است. ابزارهایی که با وجود ساده و ابتدایی بودن –البته از دیدگاه و نگاه امروزی ما انسان‌های کنونی- به عنوان وسایلی کاملا کاربردی و کارا در دستان انسان‌های اولیه قرار می‌گرفته‌اند. با همین وسایل به شکار حیوانات به منظور تامین خوراک روزانه خود می‌رفته‌اند. با ساده‌ترین و دردسترس‌ترین اشیاء برای خود پوشاک تهیه می‌کرده‌اند و در این میان به‌ وسیله بدوی‌ترین چیزها به ساخت مسکن می‌پرداخته است.

اما حالا دیگر ماجرا به کلی با گذشته‌های دیرین تفاوت یافته و بشر امروزی با پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین ابزار و وسایل به ساخت وسایل زندگی روزمره خود می‌پردازد. اما این اتفاق تحت چه شرایطی روی داده است. بی‌تردید تکامل انسان و توانایی فکری اوست که به عنوان عامل اصلی در تجهیزکردن زندگی‌اش ظهور و بروز یافته است. در این میان خلاقیت نیز نقشی اساسی داشته است. خلاقیتی که موجب پدید آوردن ابزاری همچون اره‌های نسل جدید گردیده است.

آموزش - ساخت - اره - کاردستی - دست سازه - ساخت اره عمودبر
یکی از کاربردی‌ترین ابزاری که می‌تواند به شما در کار ساختن ابزار و ادوات مورد نیازتان بخوبی یاری برساند، اره‌های عمودبر می‌باشند. تارنمای آکرومارکت پیش از این در بخش آموزشی خود به آموزش نمونه‌های متنوعی از اره‌های عمودبر اقدام کرده است. حال قصد داریم برای یکبار دیگر ویدیویی را برای شما بارگذاری کنیم که در آن شیوه ساخت اره عمودبر کوچک و بامزه را آموزش دهیم. نکته بامزه در ساخت این نوع اره، چوبی است که در ساخت بدنه و برخی از بخش‌های آن به کار گرفته شده است. تنها کافی است ویدیو را تماشا کنید تا به سادگی و در عین حال لذت‌بخش بودن مسیر ساخت این وسیله کاربردی پی‌ببرید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.